Voor veel ondernemers en marketeers die ik ontmoet (en misschien geldt dat voor jou ook) is het lastig om keuzes te maken over welke kanalen nu het best werken in het aantrekken van nieuwe klanten.
Het zijn zomaar wat vragen die ik regelmatig hoor.
Best lastige vragen om in je eentje antwoord op te geven.
De antwoorden hebben veel impact op jouw investeringen (tijd en geld) en opbrengsten.
"Toen ik mijn bedrijf 'Love (of) my Life' startte was de belangrijkste vraag; hoe word ik digitaal zichtbaar en hoe krijg ik voldoende klanten? Digitale marketing heeft voor mij een hoog abstractie niveau, waardoor het moeilijk is om te beoordelen wie je daarvoor moet/kunt inhuren. En toen kwam Miranda de Vogel in beeld. Wat een verademing! Zij is mijn primaire aanspreekpunt -one stop shopping- voor alle digitale marketing. Samen hebben we een digitaal marketingplan gemaakt, waarbij Miranda een allround strategische positie inneemt en een uitvoerende positie voor wat betreft Google Ads en SEO. Als ondernemer is het een gerust gevoel te weten dat de digitale marketing in goede handen is. En uit ervaring blijkt dat Miranda gaat voor optimaal resultaat en zich verbindt met de eind doelstelling, namelijk; het binnenhalen van klanten. En sinds haar bemoeienis loopt dat heel goed! Daarnaast is zij een bescheiden, betrokken, oprecht, integer en warm persoon! Eigenschappen waardoor het heel plezierig is om met haar samen te werken. Een aanrader voor iedere ondernemer."
Siety Visser, eigenaar Love (of) my Life - Relatiebemiddeling, relatie- & gezinstherapieMisschien ben je al gestart met het posten van berichten op social media, verstuur je nieuwsbrieven,
adverteer je op Facebook of Google,
maar leveren deze inspanningen niet de gewenste resultaten?
Terwijl je er toch veel tijd en geld aan besteedt.
Weet je niet precies hoe je het aan moet pakken om te zorgen dat het beter gaat?
Overweeg dan te investeren in een Persoonlijke Online Marketing Boost.
Wat ik doe tijdens de Online Marketing Boost is al je persoonlijke vragen beantwoorden en je stap voor stap meenemen bij het bepalen van jouw marketing strategie. Je leert wat de problemen zijn van jouw ideale klant, waar verlangen ze naar en hoe kan jij ze helpen om daar te komen. Je verwoordt hun customer journey, ontdekt plekken om met ze in contact te komen en kiest welke kanalen daar het best bij passen. Je leert wat een lead jou mag kosten en hoe je dit kunt meten.
Ook als je vragen hebt over de opzet van jouw website, nieuwsbrief of het meten van resultaten kan ik je veel leren.
Zodat je antwoord krijgt op vragen als:
Aan het eind van de dag heb je een marketing strategie waarmee je relevante bezoekers naar jouw website haalt. Plus een schat aan kennis, feedback op jouw website en waardevolle tips waarmee je maanden mee vooruit kunt.
"Heel plezierig, ongedwongen en leerzaam, zo heb ik de Online Marketing Strategiedag ervaren. Je hebt ons leerproces met veel enthousiasme gefaciliteerd.
Het duidelijk in kaart brengen van onze doelgroepen en hoe we die het best online kunnen bereiken, heeft voor mij de meeste waarde. Ook de manier waarop we de online marketing gaan aanpakken met blogs en opvolgingsquotes is een eyeopener.
Vooraf had ik misschien een beetje twijfels over wat je van onze business af zou weten. Maar het bleek dat je daar meer dan voldoende vanaf wist, doordat je je voorafgaand aan de Strategiedag hebt verdiept in wat wij doen.
We zijn nu aan de slag met het op een andere manier inrichten van onze website. Meer klantgericht dan product-/dienstgericht. Als dat gebeurd is, gaan we over op een nieuwe, modernere “look and feel”. De aanzet voor de eerste blogcampagne is gemaakt en gaan we binnenkort lanceren.
Ik beveel je aan bij iedereen die ‘worstelt’ met online marketing."
"Een-op-een werken vind ik prettig, ik zit niet graag in een klasje. Miranda spitst haar manier van kennis overdragen helemaal op mij toe. Ze begrijpt wat ik wil, denkt goed mee over onze markt en reageert adequaat op mijn vragen. En ze tovert meteen tevoorschijn wat mij helpt. Als ik haar iets voorleg, zegt ze: o, als je dít wilt, dan vind je dát ook vast heel bruikbaar.
Het is fijn werken met Miranda, ze straalt veel rust uit en haar vakkennis is heel groot. En ze hanteert een schappelijk tarief. Ze komt zelf met ideeën voor het vergroten van onze conversie. Ze denkt stappen vooruit en dat blijkt elke keer weer goed te werken.”
Omdat we 1-op-1 werken kun jij al je persoonlijke vragen stellen en kan ik snel inschatten wat je al weet.
Afhankelijk van je kennisniveau en hoe rap jij dingen oppakt, kunnen we versnellen. Dat scheelt je veel tijd.
Dus als tijd en snel resultaat belangrijk is, investeer dan in jouw onderneming met een Online Marketing Boost.
Afgelopen jaren heb ik samengewerkt met meer dan 300 ondernemers die worstelen met het bijhouden van hun kennis op online marketing gebied en met het maken van keuzes die bij hun business past. Ik ben gecertificeerd Google Ads expert en adviseerde menig ondernemer over de optimalisatie van hun marketing strategie. En naar tevredenheid.
Met deze ervaring ben ik in staat “quick wins” te signaleren waarvan ik weet dat ze direct geld opleveren. Daar kan jij van profiteren.
Eerst lezen, dan geloven?
Bekijk de recommendations die ondernemers aan mij gaven op LinkedIn
Naast mijn kennis, merk ik dat ondernemers mij vooral waarderen om mijn betrokkenheid, prikkelende vragen en het aanbieden van concrete stappen. Met mij sparren over jouw online marketing geeft inzichten, ideeën en energie, waar je mee vooruit komt.
Voor de Online Marketing Strategie Boost nodig ik je uit op een mooie, inspirerende locatie met gratis parkeergelegenheid waar we werken en genieten van een heerlijke lunch.
"Jij hebt ons geholpen bij onze online strategie, die wij eigenlijk nog niet hadden. We zijn al 2 jaar bezig met LOVT en doen eigenlijk alles tot nu toe op ons gevoel. Wat fijn was aan de sessie met jou is dat je ons liet inzien dat je met de juiste strategie een heel eind verder komt. Dit wisten we al, alleen niet goed hoe we die moesten invullen.
We hebben diverse webinars gevolgd, maar daar krijg je nooit antwoord op het hoe. Bij jou wel, jij liet ons heel duidelijk zien wat we bijvoorbeeld kunnen verbeteren aan de website en hoe Google Analytics ons kan helpen de klant te leren kennen. Ik wilde me altijd al graag beter verdiepen in Google Analytics, na dinsdag weet ik ook hoe en waar ik moet beginnen.
Wat heel fijn aan jou is dat je snel schakelt en door hebt waar onze 'problemen' liggen. Ik zou je ook zeker aanbevelen bij andere ondernemers."
Dan nodig ik je uit om nader kennis te maken.
Voordat we een Online Marketing Boost plannen, stel ik je eerst wat vragen over jouw doelstellingen en campagnes tijdens een telefonische kennismaking. Tijdens dit gesprek kunnen we samen inschatten of het strategieprogramma voor jou op dit moment een goede investering is.
Stuur mij even een mailtje via miranda@maakelijk.nl en ik neem binnen 1 werkdag contact met je op om een telefonische kennismaking te plannen.
Wil je op korte termijn jouw Online Marketing Strategie verbeteren onder begeleiding van een marketing expert, zonder dat je vast zit aan een bureau of een contract? Vraag dan nu een gesprek aan om te checken of de training past.