zo kun je mij bereiken

en verder

  • Ambonstraat 9
    3818 CX Amersfoort
  • KvK 32121715

makkelijker?

  • Home
  • //
  • persoonlijke adwords training
miranda@maakelijk.nl of 06 - 2006 28 95

Zoek jij een Google Adwords training?

Ben je gestart met Google Adwords en heb je het idee dat jouw campagnes te weinig klanten opleveren, maar weet je niet precies waar het mis gaat? Loop je vast in de wir war van instellingen?

Wil je op korte termijn jouw Adwords campagnes verbeteren onder begeleiding van een gecertificeerde Google Adwords expert, zonder dat je vast zit aan een bureau of contract?

Overweeg dan om een Persoonlijke Adwords dag met mij in te plannen. (Dit kan ook als jullie met z’n 2-en verantwoordelijk zijn voor marketing).

Adwords leren en jouw campagnes optimaliseren in 1 dag

Mijn wens om zelf meer te leren over Adwords heeft zij boven verwachting vervuld

"Miranda heeft mij geholpen met het upgraden van mijn Adwords campagne. Allereerst ben ik afgegaan op haar duidelijkheid en haar prettige persoonlijkheid. En niets is minder waar gebleken. Tijdens het gehele traject heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren.
En ook Miranda als persoon, die niet alleen verstand van zaken heeft, maar met name mijn individuele wensen en behoeften voor de aanpak goed wist te vervullen. Vooral mijn wens om zelf meer te leren over Adwords heeft zij boven verwachting vervuld.
Een aanrader voor iedereen die zijn of haar business beter wil maken."

Peter Koijen, NLP trainer, In2motivation
image

Waarom 1-op-1 Adwords training?

Hoe vaak heb je niet dat je naar een groepsbijeenkomst gaat en dat je het gevoel hebt dat er veel tijd verloren gaat met informatie en vragen die je al weet. Of dat de voorbeelden geen raakvlakken hebben met jouw business. Dat voorkom je als je beslist om 1-op-1 te werken.

Dus als tijd en snel resultaat belangrijk is, kies dan voor een Persoonlijke Adwords dag.

Als we 1-op-1 werken kan ik snel inschatten wat je al weet. Afhankelijk van jouw kennisniveau en hoe rap jij dingen oppakt, kunnen we versnellen. Dat scheelt je veel tijd.

  • Tijd om andere dingen te doen
  • Doorlooptijd tot aan resultaten
  • Tijd = uiteindelijk ook gewoon geld

Direct resultaat tijdens de Adwords training

Wat ik gemerkt heb in de afgelopen jaren, is dat de meeste mensen tijdens de training al starten met het doorvoeren van de wijzigingen:

  • omdat er na de training weer andere zaken prioriteit hebben,
  • omdat ze enthousiast zijn over wat ze geleerd hebben en het direct willen uitproberen,
  • omdat ze bang zijn dat ze het straks niet meer weten,
  • omdat ze haast hebben in het behalen van resultaten,
  • omdat ik nu mee kijk en ze direct vragen kunnen stellen.

Vandaar dat ik in mijn trainingen voldoende ruimte maak om aan dit verlangen (om direct toe te passen) tegemoet te komen. Uiteraard voer jij zelf de wijzingen door, zodat je direct leert waar alle instellingen in de applicatie staan.

Daarnaast lok ik je uit, om iets meer afstand te nemen tot wat je leert. Zodat je het niet alleen begrijpt tijdens de sessie, maar het principe zo doorgrondt, dat je het over een paar maanden ook kunt reproduceren als je uitbreidingen door wil voeren.

Nu snap ik het spel van Google en haar (be)zoekers

"Voor de Google Adwords Business Boost had ik wel twijfels, omdat ik nog weinig in aanmerking was geweest met Google. Ik was bang dat ik sommige dingen niet zou kunnen volgen of niet zou snappen.

Uiteindelijk was het ontzettend prettig. Miranda wist de training precies aan te passen op ons niveau en op onze wensen. Ze wist de wereld van Google te vertalen naar onze branche en werkzaamheden waardoor het voor ons heel begrijpelijk en duidelijk werd.

Ik heb veel meer inzicht gekregen in hoe Google werkt en welke dingen belangrijk zijn om onze website bij Google in de kijker te spelen. Vooral de uitleg over de relevantie is mij enorm bijgebleven en hierdoor vielen veel puzzelstukjes op zijn plek.

Ik denk nu bij het opstellen van advertenties veel meer na over de relevantie van mijn advertentie. Daarnaast kan ik mij inleven in de doelgroep die ik wil bereiken en met deze in gedachten passende zoekwoorden vinden en een advertentie samenstellen. Voorheen wilde ik vooral laten zien wie en wat Steegenga Mode is en wilde ik vanuit hier schrijven. Nu snap ik beter het spel van Google en haar (be)zoekers.

Ik raad Miranda aan bij onze mede ondernemers die via Local Online Euretco een webshop beheren. Sterker nog: wij hebben al een aanbeveling gedaan bij een collega!"

Tineke Kuipers, Contentmanager Webshop - Steegenga Mode
image

Waarom met mij?

Adwords Trainer - Miranda de VogelAfgelopen jaren heb ik samengewerkt met meer dan 100 ondernemers die worstelen met het bijhouden van hun kennis op online marketing gebied en met het maken van keuzes die bij hun business past. Ik ben gecertificeerd Google Adwords expert en adviseerde menig ondernemer over de optimalisatie van hun account. En naar tevredenheid.

Met deze ervaring ben ik in staat “quick wins” te signaleren waarvan ik weet dat ze direct geld opleveren. Daar kan jij van profiteren.

Eerst lezen, dan geloven?

Bekijk de recommendations die ondernemers aan mij gaven op LinkedIn.

Naast mijn kennis, merk ik dat ondernemers mij vooral waarderen om mijn betrokkenheid, prikkelende vragen en het aanbieden van concrete stappen. Met mij sparren over jouw online marketing geeft inzichten, ideeën en energie, waar je mee vooruit komt.

 

Top advertenties live aan het eind van de dag

Wat ik doe tijdens de Persoonlijke Adwords training is je stap voor stap meenemen bij het opzetten en optimaliseren van jouw campagnes. We implementeren de verbeteringen direct, zodat jij de principes goed leert kennen en ze in de toekomst opnieuw kunt gebruiken.

Omdat we 1-op-1 werken is er volop ruimte om jouw persoonlijke leervragen te behandelen. Onderwerpen waar ik vaak vragen over krijg:

  • Waar zie jij optimalisatiemogelijkheden in de inrichting van mijn Adwords account, zodat ik meer omzet haalt tegen lagere advertentiekosten?
  • Hoe kies ik de juiste zoekwoorden?
  • Hoe kan ik het best bieden?
  • Hoe kan ik meer omzet halen uit mobiele zoekers?
  • Betaal ik niet teveel?
  • Hoe verbeter ik mijn CTR?
  • Hoe zet ik Google Shopping advertenties op?
  • Hoe zorg ik dat Adwords mij minder tijd kost?

Afhankelijk van jouw behoefte en de snelheid waarmee we door de materie heen gaan, hebben we ruimte om tijd te besteden aan het transformeren van bezoeker naar klant. Denk daarbij aan:

  • Waaruit is een goede landingspagina opgebouwd?
  • Tips om je site te verbeteren
  • De kracht van beïnvloedingsprincipes uit de neuromarketing.

Aan het eind van de dag heb je live advertenties, in goed gestructureerde campagnes, waarmee je relevante bezoekers naar jouw website haalt. En schat aan kennis, feedback op jouw website en waardevolle tips waarmee je de komende maanden vooruit kunt.

Ik dacht: die Google-campagnes doe ik wel even zelf

“In augustus 2014 heb ik Ikbenmama.nl overgenomen, een webwinkel voor baby- en bijna-mama-artikelen. Voor mij was de online wereld nieuw. Omdat ik van alle onderdelen van mijn bedrijf wil weten hoe ze werken, heb ik Miranda gevraagd of ze me wat over Google-campagnes kon bijbrengen. Aanvankelijk dacht ik: dat kan ik allemaal wel zelf regelen. Maar het blijkt veel ingewikkelder te zijn dan ik had verwacht.
De samenwerking met Miranda heeft me veel inzicht opgeleverd in het bezoek aan onze webwinkel en ik kan nu meer zelf, zoals campagnes aanpassen. Toch wil ik niet meer zonder Miranda, omdat ze altijd met goede antwoorden komt als ik haar vragen stel. En ik wil nog veel meer leren over online marketing.

Een-op-een werken vind ik prettig, ik zit niet graag in een klasje. Miranda spitst haar manier van kennis overdragen helemaal op mij toe. Ze begrijpt wat ik wil, denkt goed mee over onze markt en reageert adequaat op mijn vragen. En ze tovert meteen tevoorschijn wat mij helpt. Als ik haar iets voorleg, zegt ze: o, als je dít wilt, dan vind je dát ook vast heel bruikbaar.

Het is fijn werken met Miranda, ze straalt veel rust uit en haar vakkennis is heel groot. En ze hanteert een schappelijk tarief. Ze komt zelf met ideeën voor het vergroten van onze conversie. Ze denkt stappen vooruit en dat blijkt elke keer weer goed te werken. Over de omzet kan ik niet veel zeggen, maar dankzij Miranda hebben we de Google-uitgaven onder controle. Een mooi resultaat doordat ik nu kan zien welke campagnes goed werken.”

Maarten Rossou, eigenaar Ikbenmama.nl - Specialist in Dragen, Slapen en Voeden
image
We willen uitblinken in online marketing! Vandaar dat Adwords Specialist Miranda onze medewerkers coacht

Wij zijn een Nederlands bedrijf dat bekende merken en snelgroeiende bedrijven ondersteunt met de online marketing in Duitsland. Google AdWords speelt daar ook een rol in. Omdat we willen uitblinken in wat we doen, schakelen we regelmatig ervaren specialisten in voor coaching en het zoeken naar nieuwe invalshoeken voor campagnes.

Twee van onze junior marketeers wilden we trainen in het gebruik van Google AdWords en ik ben gaan zoeken naar een specialist op dat vlak. Via LinkedIn kwam ik terecht bij Miranda de Vogel. Er zijn wel veel mensen met ervaring met Google AdWords, maar zij profileert zich als gespecialiseerde coach, dus dat sloot precies aan. Ze reageerde snel en bleek heel flexibel. Kort na ons contact heeft ze in twee dagdelen onze medewerkers gecoacht en dat heeft ze heel goed gedaan.

Andreas Giese, directeur van Dexport - Zo verovert u de Duitse markt!
image
Het bijbeltje van Maakelijk ligt bijna elke dag open op mijn bureau

De Google Adwords training voldeed aan wat ik ervan verwachtte. Ik had vooraf aangegeven graag wat meer over strategievorming te weten te komen. Dat is gelukt. We hebben vanuit persona’s, vanuit merkenportfolio, vanuit demografie e.d. gedacht en dit is nu ook de leidraad waarmee we campagnes inrichten.

Als resultaat van de Adwords training richt ik me veel meer op keuzes. Zet meer de mogelijkheid ‘locaties’ in, in plaats van schieten met hagel. Ik focus op de doelgroep van de winkel, op demografie, op interessante merken in relatie tot hoeveel kilometer men er bereid is om de rijden naar een winkel.

Bij het inrichten van een nieuw account heb ik niet de hele kraan opengezet, zodat het maar aanstaat en daarna gaan optimaliseren. Ik pak per keer een merk en stem de instellingen daarop af. Dat kost meer tijd aan de start, maar levert uiteindelijk hopelijk meer rendement op.

  • Focus
  • Keuzes
  • Inrichting op rendement, niet op kwantiteit

Ik beveel de Adwords training aan, aan iedereen die denkt dat Adwords alleen maar een kwestie is van budget invoeren en een aantal advertenties inrichten.

Karen Schipper, accountmanager Online bij Euretco
image
Met veel enthousiasme meteen de eerste Adwords campagnes live

"Met de training van Miranda, hebben we in slechts 1 dag heel veel kennis binnengehaald. Niet alleen weten we nu waar en wanneer we Google Adwords kunnen inzetten, we kunnen er nu ook daadwerkelijk mee aan de slag. Wat ik vooraf gehoopt was, is uitgekomen: een goede brede (theoretische) basiskennis binnen mijn team en met veel enthousiasme meteen de eerste campagnes live. Specifiek en op maat voor ons bedrijf, dat is wat ik noem een Business Boost!"

Martijn Smit, Manager Digital Business Transformation - ARP
image

Live sessie van de Adwords training op een geweldige locatie

Voor de Persoonlijke Adwords training nodig ik je uit op een prachtlocatie in midden Nederland waar we werken en genieten van een heerlijke lunch. Wil jij liever bij jouw op kantoor afspreken? Dan is wat mij betreft ook prima.

Aanmelden voor gesprek Persoonlijke Adwords training

Er is maar een beperkt aantal dagen per maand beschikbaar om 1-op-1 met mij te werken.

Voordat ik een Persoonlijke Adwords training met je inplan, stel ik je eerst wat vragen over jouw doelstellingen en campagnes tijdens een telefonische kennismaking. Tijdens dit gesprek kunnen we samen inschatten of een Persoonlijke Adwords training voor jou op dit moment een goede investering is.

Vul hieronder jouw gegevens in en druk op “check of de training bij je past”. Ik neem binnen 2 werkdagen via mail contact met je om een telefonische kennismaking te plannen.

 

Google Partner