Want?
Ik werk graag met ondernemers die donders goed zijn in hun vak en de wereld een beetje leuker maken.
Het doet er niet toe hoe groot je bent.
Trainers, dienstverleners, webshop-eigenaren, fondsenwervers, adviseurs.
Dagelijks ontmoet ik mensen die donders goed zijn in hun vak, maar waarvan hun marketing activiteiten niet dezelfde hoge kwaliteit hebben.
Zeker niet online.
Omdat:
Kortom ze gaan voor kwaliteit, zijn toe aan de stap om meer omzet te maken en willen leren hoe dit werkt.
Afgelopen jaren heb ik meer dan 300 ondernemers geholpen, die worstelden met het bijhouden van hun kennis op online marketing gebied en met het maken van keuzes die past bij hun business.
Ik ben gecertificeerd Google Partner (dat betekent dat ik jaarlijks examens moet behalen en actief een aantal grote accounts moet beheren) en adviseerde menig ondernemer over de optimalisatie van hun account.
Met deze ervaring kan ik “quick wins” signaleren, waarvan ik weet dat ze direct geld opleveren. Mijn kennis wil ik graag met je delen, zodat jij voortaan zelf kunt zorgen dat je meer klanten krijgt.
Eerst lezen, dan geloven?
Bekijk de recommendations die ondernemers aan mij gaven op LinkedIn of hun aanbevelingen op deze site. Naast mijn kennis, merk ik dat mensen mij waarderen om mijn betrokkenheid, prikkelende vragen en het aanbieden van concrete stappen.
De eerste 7 jaar van mijn ondernemerschap had ik zelf geen website. Is dat niet vreemd voor een online marketeer? Dat werd me regelmatig gevraagd. Maar ik vond het wel prettig. Het maakte me wendbaar en scheelde tijd. Nu genoot ik de luxe dat ik nooit om opdrachten verlegen zat en mijn netwerk voor mij acquisitie deed. Ben de mensen om mij heen daar heel dankbaar voor.
Ik had wel een goed LinkedIn-profiel voor mensen die even wilde snuffelen. Via Twitter hield ik contact met mensen om interessante cases, kennis, fun & actualiteit te delen. En ik ga graag naar de social media club in Utrecht en trainings-events van Google. Dat was het wel zo’n beetje, als het om marketing gaat.
Er zat een plafond aan het aantal mensen dat ik kon helpen in een week, maand, jaar. En regelmatig moest ik mensen teleurstellen. Dat voelt niet goed. Zeker niet als het om mooie initiatieven en mensen hun boterham gaat. Bovendien merk ik dat ik het liefst samenwerk met ondernemers die zelf ook nieuwsgierig zijn naar online ontwikkelingen al zijn ze geen marketeers.
Door op mijn site kennis te delen, live strategiesessies en trainingen te geven, verwacht ik meer ondernemers te helpen.
Ik wil met mijn inzet veranderingen tot stand brengen. Nu help ik meer mensen met toffe diensten & producten, maar zonder retegoede online marketingkennis. Zo heeft mijn bijdrage meer effect. En dat voelt goed.
Bel me direct 06 – 2006 28 95 of stuur een mail naar miranda@maakelijk.nl
Ik zie uit naar onze kennismaking!
Connect dan met mij op LinkedIn: LinkedIn Miranda de Vogel