zo kun je mij bereiken

en verder

  • Ambonstraat 9
    3818 CX Amersfoort
  • KvK 32121715

makkelijker?

    miranda@maakelijk.nl of 06 - 2006 28 95

    Online marketing artikelen vol tips, tools en trends. Lees en gebruik ze om jouw marketing strategie te verbeteren, zodat je meer klanten aantrekt.

    Hoe verbeter ik de kwaliteitsscores van mijn Adwords campagnes?

    Een van de meest gestelde vragen is: Hoe zorg ik dat Google Adwords minder kost? Of specifieker: Hoe zorg ik dat er meer klanten op mijn advertenties klikken zonder hoger te bieden?

    Adverteerders die Google Adwords al beter kennen vragen: Hoe verbeter ik de kwaliteitsscores van mijn Adwords campagnes? Want als jij jouw kosten per klik wil verlagen, is het verbeteren van jouw kwaliteitsscores de eerste stap. De kwaliteitsscore bepaalt namelijk tezamen met jouw bod welke prijs jij per advertentieklik betaalt tijdens de Google Adwords veiling.

    Hoeveel het verbeteren van jouw kwaliteitsscores kan schelen?

    Jij vraagt je misschien af of het verlagen van jouw kwaliteitsscores de moeite waard is.

    Kwaliteitsscore Adwords bepaalt kosten per klik

    Onderzoek van Wordstream geeft daar onomwonden antwoord op. Het prijsverschil tussen bieding met kwaliteitsscore van 4 of 10 scheelt 75% per klik. Genoeg reden lijkt me om verder te lezen ; )

    Hoe werkt de Google Adwords veiling?

    Als je start met Adwords is het belangrijk om te weten hoe Google bepaalt wie er op welke advertentiepositie getoond wordt. Hoe je deze plaats kunt beïnvloeden en wat je uiteindelijk per klik betaalt. Vandaar dat ik een video gemaakt heb om je uit te leggen hoe het Adwords biedingssysteem werkt.

    Telkens wanneer een internetsurfer zoekt gaat de Google Adwords veiling van kracht.