Lees door als je je in één van de onderstaande knelpunten herkent:
Veel ondernemers en marketeers gebruiken Google Ads nog verkeerd. Ze starten met adverteren en geven geld uit, maar het levert ze nauwelijks nieuwe klanten of omzet op. Ze mopperen dat het duur is, niet werkt en soms stoppen ze met adverteren.
Ook zijn er ondernemers die stug doorzetten, maar ergens sluimert twijfel of het niet nog beter en goedkoper kan.
Ondertussen zijn er concurrenten die het slimmer doen. Dat is balen!
Miranda de Vogel - Google Partner
"Het was een hele prettige en persoonlijke groepstraining. Vooraf konden we aangeven wat we graag wilden leren en al deze punten zijn aan bod gekomen. Omdat er zoveel ruimte was voor eigen vragen en inbreng, werd het een dynamische cursus waar ik veel van heb opgestoken.
Ik heb meer geleerd over de functionaliteiten binnen Google Adwords en bovendien heb ik nieuwe inzichten gekregen over hoe ik goede advertentieteksten schrijf. En dat terwijl ik zelf copywriter en marketeer ben. Het is verfrissend om eens een andere aanpak te hanteren.
Na de training heb ik direct een aantal wijzigingen in bestaande campagnes doorgevoerd en dat leidt al tot hogere conversies. Ook pas ik nu vaker de methode toe over het in kaart brengen van je klant (vrienden, vijanden, hekels en verlangens). Daardoor ontstaan er verschillende invalshoeken voor de advertentieteksten en kan je goed testen wat wel werkt en niet, bij jouw doelgroep.
Miranda is een heel fijn persoon om mee te werken! Je voelt je direct op je gemak, ze is oprecht geïnteresseerd en ze is goed in staat om je iets uit te leggen. Ik heb al vele trainingen op het gebied van online marketing gevolgd, maar zo’n persoonlijke aanpak als Miranda heeft heb ik nog niet eerder meegemaakt."
Dit alles leer je tijdens de 1-daagse training Razendsnel Klanten Aantrekken
1. Hoe wordt het Google Ads spel gespeeld en wat is jouw successtrategie?
Inzicht in de problemen en de zoektocht van jouw ideale klant in combinatie met de werking van het Google Ads systeem, maakt dat jij goedkoper bezoekers naar jouw site kunt halen, dan wanneer je met hagel schiet.
"Ik heb veel meer inzicht gekregen in hoe Google werkt en welke dingen belangrijk zijn om onze website bij Google in de kijker te spelen. Vooral de uitleg over de relevantie is mij enorm bijgebleven en hierdoor vielen veel puzzelstukjes op zijn plek.
Ik denk nu bij het opstellen van advertenties veel meer na over de relevantie van mijn advertentie. Daarnaast kan ik mij inleven in de doelgroep die ik wil bereiken en met deze in gedachten passende zoekwoorden vinden en een advertentie samenstellen. Voorheen wilde ik vooral laten zien wie en wat Steegenga Mode is en wilde ik vanuit hier schrijven. Nu snap ik beter het spel van Google en haar (be)zoekers."
2. Hoe presenteer je een aantrekkelijk aanbod voor de zoekende klant?
Weten hoe je teksten schrijft die aansluiten op de fase waarin de klant zich bevindt, zowel in je advertenties als op jouw website. Zorg dat je een aantrekkelijk aanbod presenteert waar een klant hongerig naar hapt. Dat zul je direct merken in jouw resultaten!
"Miranda heeft me naar een hoger nivo gebracht, nadat ik zelf met Google support mijn campagnes in AdWords had opgestart. Buiten specialistische opmerkingen over AdWords & Analytics heeft ze ook oog voor de generalistische customer journey. Een zeer waardevolle zakelijke bijdrage van een prettig mens!"
3. Hoe bouw je een Google Ads campagne in het zoeknetwerk?
Weten welke instellingen je per se moet gebruiken, wat je waar vindt en welke onderdelen je kunt overslaan is noodzakelijk om geen missers te maken in de Ads applicatie. Zo benut je direct optimaal alle toeters en bellen die maken dat jouw website prominent verschijnt bovenaan de zoekresultaten.
"Wat ik vooraf gehoopt had, is uitgekomen: een goede brede (theoretische) basiskennis binnen mijn team en met veel enthousiasme meteen de eerste campagnes live.
Met de training van Miranda, hebben we in slechts 1 dag heel veel kennis binnen gehaald. We weten nu waar en wanneer we Google Adwords kunnen inzetten en we kunnen er ook daadwerkelijk mee aan de slag."
Ook laat ik je kennismaken met een techniek die zorgt dat je altijd inspiratie kunt vinden voor onderscheidende teksten die andere adverteerders niet kennen.
Bovendien leer je:
Datum
Wo. 18 september 2019
van 9:30 tot 17:00 uur
Inspirerende Locatie
Landgoed de Horst
De Horst 1, Driebergen
Inclusief
Heerlijke lunch
Gratis parkeren
en hoe jij dit beïnvloedt, zodat jouw klikprijs daalt
zodat zoekers graag klikken
inclusief alle advertentie-extensies
en weet jij zoekers naar jouw site te halen
zodat jij het rendement van jouw advertentiebudget laat groeien
1. Voor wie?
Speciaal voor geschikt voor starters en adverteerders die maximaal rendement uit hun Ads campagnes willen halen, maar vermoeden dat ze dat nu nog niet doen.
2. Wat is het?
Je wordt 1 dag ondergedompeld in de slimme mogelijkheden van Google Ads. Zo gebracht dat jij de opgeslurpte kennis en inspiratie snel in praktijk brengt.
3. Wat is het niet?
Je hoeft geen 40 uur video te kijken, manuals te lezen en dan zelf de vertaalslag te maken naar jouw business. Je gaat met dit programma direct aan de slag met uitwerkingen voor jouw bedrijf.
Bedenk eens hoeveel het jou kost aan advertentiebudget om Google Ads in te zetten zonder kennis en strategie.
Wat het maandelijks kost om een bureau in te huren om de campagnes te beheren.
Hoeveel tijd, stress en gedoe het kost om alles zelf uit te vogelen.
Het zou zonder meer logisch zijn om voor deze kennis 1.500 euro te vragen. Dat heb je zo terugverdiend.
Jouw investering voor deze training is slechts 687 euro, excl. BTW.
Tot 3 september: 220 euro VOORDEEL
Schrijf je nu in en betaal 467 euro, excl. BTW
Nog 3 plaatsen met bonus beschikbaar
Bonus voor de eerste deelnemers: Persoonlijke Next Step sessie
Vragensessie (telefonisch of skype) t.w.v. 285 euro. In dit gesprek, twee weken na de live training, kun je al je vragen stellen die je bent tegengekomen bij het opzetten van nieuwe campagnes of het optimaliseren. Dat maakt dat je veel sneller en goedkoper je resultaten kunt behalen, dan wanneer je zelf de kennis bij elkaar moet googelen en ervaring moet opbouwen.
"Miranda heeft mij geholpen met het upgraden van mijn Adwords campagnes. Allereerst ben ik afgegaan op haar duidelijkheid en haar prettige persoonlijkheid. En niets is minder waar gebleken. Tijdens het gehele traject heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren. En ook Miranda als persoon, die niet alleen verstand van zaken heeft, maar met name mijn individuele wensen en behoeften voor de aanpak goed wist te vervullen. Vooral mijn wens om zelf meer te leren over Adwords heeft zij boven verwachting vervuld.
Een aanrader voor iedereen die zijn of haar business beter wil maken."
"Ik kan Miranda echt aanbevelen. Het is niet alleen een leuke, enthousiaste dame, ze heeft ook ECHT verstand van zaken is mijn ervaring. Door haar hulp trek ik de leukste cliënten aan.
Een Adwords-topper die je bedrijf een geweldige boost geeft!."
"Dankzij deze eendaagse Google Adwords training, ben ik eindelijk eens zelf praktisch en concreet met Adwords aan de slag gegaan. In mijn werk en tijdens mijn opleidingen heb ik altijd vanuit een strategisch en tactisch kader met Adwords te maken gehad. Ik wilde meer praktische Adwords ervaring opdoen. Ik vond namelijk dat ik ook zelf aan de knoppen moet kunnen zitten. Het was dus de hoogste tijd voor een korte en krachtige opleiding bij Maakelijk.
Miranda heeft mij tijdens de opleidingsdag goed aan het werk gezet en daar pluk ik nog steeds de vruchten van. Het is erg fijn om voldoende geëquipeerd te zijn om zowel strategisch, tactisch als operationeel bezig te kunnen zijn met Adwords. Ik kan het iedereen die op de een of andere manier te maken heeft met Adwords en meer verdieping zoekt van harte aanraden om deze training te doen. Miranda kan het super goed uitleggen en zet je prettig aan het werk, zodat de nieuw opgedane kennis echt beklijft."
100% tevreden
Alle ondernemers die meedoen aan mijn trainingen en de strategie die ze bepalen inzetten, zien hun onderneming groeien. Mocht je merken dat het programma niet aansluit bij je behoeften, meld dat dan voor de lunch. Je ontvangt het complete inschrijfgeld retour onder teruggave van het materiaal. Ik kan je deze garantie bieden, omdat ik zeker weet dat deze training jouw investering meer dan waard is.
Adverteren op Facebook doe ik ook, net als veel van mijn klanten. Facebook is handig om inschrijvers te werven voor een nieuwsbrief of gratis dienst.
Facebookers hebben nog een aantal stappen nodig voor ze betalende klanten worden. Zij zijn op zoek naar amusement en komen jou toevallig tegen op hun timeline. Niet direct actieve klanten die op zoek zijn naar jouw producten of diensten. Actieve klanten vinden jou via Google.
Stel je voor wat het voor jou betekent als jij dankzij deze sessie het aantal nieuwe bezoekers naar jouw website flink laat groeien. En als je daardoor 15, 50 of 500 nieuwe klanten krijgt? Hoe snel verdien je deze investering dan terug?
Nog 3 plaatsen met bonus beschikbaar.
Copyright 2025 - Miranda de Vogel | Maakelijk