Razendsnel Klanten Aantrekken

Succesvol adverteren met Google Ads

in 1 dag

 

Leveren jouw Google campagnes onvoldoende nieuwe klanten op?

Lees door als je je in één van de onderstaande knelpunten herkent:

  • Ben je gestart of misschien zelfs gestopt, met Google Ads omdat je het idee hebt dat jouw campagnes te weinig klanten opleveren?
  • Weet je niet precies waar het mis gaat?
  • Loop je vast in de wir war van instellingen?
  • Ben je bang veel geld kwijt te raken?
  • Stel je het starten met adverteren in Google Ads uit, omdat je op ziet tegen dat gepuzzel in die onhandige applicatie?
  • Weet je niet de juiste zoekwoorden te vinden?

"Veel mensen gebruiken Google Ads verkeerd: zonde van het geld"

Je bent echt niet de enige die worstelt met Google Ads

Veel ondernemers en marketeers gebruiken Google Ads nog verkeerd. Ze starten met adverteren en geven geld uit, maar het levert ze nauwelijks nieuwe klanten of omzet op. Ze mopperen dat het duur is, niet werkt en soms stoppen ze met adverteren.

Ook zijn er ondernemers die stug doorzetten, maar ergens sluimert twijfel of het niet nog beter en goedkoper kan.

Ondertussen zijn er concurrenten die het slimmer doen. Dat is balen!


Zelf adverteren in Google Ads kan succesvol!

Dat durf ik te zeggen. Want ik bouw al 12 jaar renderende Google Ads campagnes met:

  • zakelijke dienstverleners,
  • retailers,
  • marketeers,
  • trainers van persoonlijke ontwikkeling tot bedrijfsprocessen,
  • adviseurs,
  • fondsenwervers,
  • webshop-eigenaren.

Dagelijks ontmoet ik mensen die mooie dingen doen, maar niet weten hoe ze dit via Google Ads verkocht krijgen. Samen krijgen we dat wel voor elkaar!

Miranda de Vogel - Google Partner

Ik ben gecertificeerd Google Ads expert (waarvoor ik mijn kennis continue up to date houd. Jaarlijk leg ik examens af om Google Partner te blijven) en adviseerde menig ondernemer over de optimalisatie van hun account. En naar tevredenheid.

Met deze ervaring ben ik in staat “quick wins” te signaleren waarvan ik weet dat ze direct geld opleveren. Daar kan jij van profiteren.

Eerst lezen, dan geloven?

Bekijk de aanbevelingen die ondernemers mij gaven op deze pagina. Naast mijn kennis, merk ik dat ondernemers mij waarderen om mijn betrokkenheid, prikkelende vragen en het aanbieden van concrete stappen. Met mij sparren over jouw Google Ads campagnes geeft inzichten, ideeën en energie, waar je direct mee aan de slag gaat.

100+
ADWORDS ACCOUNTS
Maarten Rossou - over Google Adwords training

"Mijn Adwords aanpassingen leiden nu al tot hogere conversies"

"Het was een hele prettige en persoonlijke groepstraining. Vooraf konden we aangeven wat we graag wilden leren en al deze punten zijn aan bod gekomen. Omdat er zoveel ruimte was voor eigen vragen en inbreng, werd het een dynamische cursus waar ik veel van heb opgestoken.

Ik heb meer geleerd over de functionaliteiten binnen Google Adwords en bovendien heb ik nieuwe inzichten gekregen over hoe ik goede advertentieteksten schrijf. En dat terwijl ik zelf copywriter en marketeer ben. Het is verfrissend om eens een andere aanpak te hanteren.

Na de training heb ik direct een aantal wijzigingen in bestaande campagnes doorgevoerd en dat leidt al tot hogere conversies. Ook pas ik nu vaker de methode toe over het in kaart brengen van je klant (vrienden, vijanden, hekels en verlangens). Daardoor ontstaan er verschillende invalshoeken voor de advertentieteksten en kan je goed testen wat wel werkt en niet, bij jouw doelgroep.

Miranda is een heel fijn persoon om mee te werken! Je voelt je direct op je gemak, ze is oprecht geïnteresseerd en ze is goed in staat om je iets uit te leggen. Ik heb al vele trainingen op het gebied van online marketing gevolgd, maar zo’n persoonlijke aanpak als Miranda heeft heb ik nog niet eerder meegemaakt."

- Jessica Kuiken (Eigenaar van JESS marketing)

Klanten die met mij samenwerken, bereiken dit:

  • Ze weten hoe ze snel de juiste klanten aantrekken
  • Ze leren hun ideale klanten kennen; waar zoeken ze op, wat vinden ze belangrijk?
  • Ze laten hun aanbod naadloos aansluiten op de wensen van de ideale klant
  • Ze weten welke campagnes ze in kunnen zetten om diensten & producten verkocht te krijgen
  • Ze spelen goed in op trends, seizoen en actualiteit
  • Ze geven heldere opdrachten aan samenwerkingspartners als ze taken uitbesteden
  • Ze houden controle over hun advertentiekosten

"Ik werk graag met ondernemers en marketeers die retegoed & trots zijn op wat ze doen en de wereld beter maken. Het doet er niet toe hoe groot je bent. 

Samen zorgen we ervoor dat jij door Google Ads meer klanten bereikt!

Wat je nodig hebt om succesvol te adverteren met Google Ads:

  • Exact weten wat klanten willen die op zoek zijn naar jou
  • In staat zijn geweldige advertenties te maken waar mensen graag op klikken
  • Weten hoe je echt klanten krijgt via Google Adwords (en niet alleen bezoekers die niet converteren)

Dit alles leer je tijdens de 1-daagse training Razendsnel Klanten Aantrekken

Razendsnel Klanten Aantrekken - Google Adwords programma

Succesvol adverteren in 1 dag

Tijdens deze 1-daagse zorgen we dat jij antwoord krijgt op onderstaande vragen, zodat je de juiste klanten aantrekt voor jouw business.

1

1. Hoe wordt het Google Ads spel gespeeld en wat is jouw successtrategie?

Inzicht in de problemen en de zoektocht van jouw ideale klant in combinatie met de werking van het Google Ads systeem, maakt dat jij goedkoper bezoekers naar jouw site kunt halen, dan wanneer je met hagel schiet.

"Nu snap ik het spel van Google en haar (be)zoekers"

"Ik heb veel meer inzicht gekregen in hoe Google werkt en welke dingen belangrijk zijn om onze website bij Google in de kijker te spelen. Vooral de uitleg over de relevantie is mij enorm bijgebleven en hierdoor vielen veel puzzelstukjes op zijn plek.

Ik denk nu bij het opstellen van advertenties veel meer na over de relevantie van mijn advertentie. Daarnaast kan ik mij inleven in de doelgroep die ik wil bereiken en met deze in gedachten passende zoekwoorden vinden en een advertentie samenstellen. Voorheen wilde ik vooral laten zien wie en wat Steegenga Mode is en wilde ik vanuit hier schrijven. Nu snap ik beter het spel van Google en haar (be)zoekers."

- Tineke Kuipers (Contentmanager Webshop - Steegenga Mode)
2

2. Hoe presenteer je een aantrekkelijk aanbod voor de zoekende klant?

Weten hoe je teksten schrijft die aansluiten op de fase waarin de klant zich bevindt, zowel in je advertenties als op jouw website. Zorg dat je een aantrekkelijk aanbod presenteert waar een klant hongerig naar hapt. Dat zul je direct merken in jouw resultaten!

"Miranda heeft me naar een hoger nivo gebracht!"

"Miranda heeft me naar een hoger nivo gebracht, nadat ik zelf met Google support mijn campagnes in AdWords had opgestart. Buiten specialistische opmerkingen over AdWords & Analytics heeft ze ook oog voor de generalistische customer journey. Een zeer waardevolle zakelijke bijdrage van een prettig mens!"

- Mark Desar (Eigenaar Artiscoop - Kunst voor en door Rotterdammers)
3

3. Hoe bouw je een Google Ads campagne in het zoeknetwerk?

Weten welke instellingen je per se moet gebruiken, wat je waar vindt en welke onderdelen je kunt overslaan is noodzakelijk om geen missers te maken in de Ads applicatie. Zo benut je direct optimaal alle toeters en bellen die maken dat jouw website prominent verschijnt bovenaan de zoekresultaten.

"Met veel enthousiasme meteen de eerste Adwords campagnes live"

"Wat ik vooraf gehoopt had, is uitgekomen: een goede brede (theoretische) basiskennis binnen mijn team en met veel enthousiasme meteen de eerste campagnes live.

Met de training van Miranda, hebben we in slechts 1 dag heel veel kennis binnen gehaald. We weten nu waar en wanneer we Google Adwords kunnen inzetten en we kunnen er ook daadwerkelijk mee aan de slag."

- Martijn Smit (Manager Digital Business Transformation - ARP)

Op al deze vragen krijg je van mij antwoord

Ook laat ik je kennismaken met een techniek die zorgt dat je altijd inspiratie kunt vinden voor onderscheidende teksten die andere adverteerders niet kennen.

Bovendien leer je: 

  • Hoe jij over de valkuilen heen stapt van Ads, die veel andere adverteerders over het hoofd zien
  • Hoe je maximaal gebruik maakt van de advertentie-extensies voor jouw bedrijf
  • Wat de grote verschillen zijn tussen zoekwoordtypen, die de meeste ondernemers niet kennen, waardoor ze kostbare fouten maken in Google Ads

Eerste mogelijkheid om deel te nemen

Datum

Wo. 18 september 2019

van 9:30 tot 17:00 uur

Inspirerende Locatie

Landgoed de Horst

De Horst 1, Driebergen​

Inclusief

Heerlijke lunch

Gratis parkeren

Wat levert Razendsnel Klanten Aantrekken je op?

Na afloop van deze training:
  • WEET JE HOE GOOGLE BEPAALT WAT JIJ PER KLIK BETAALT,

en hoe jij dit beïnvloedt, zodat jouw klikprijs daalt

  • HEB JE ADVERTENTIE INSPIRATIE VOOR JOUW PROMOTIES,

zodat zoekers graag klikken

  • KUN JIJ PROFESSIONELE GOOGLE ADS CAMPAGNES BOUWEN,

inclusief alle advertentie-extensies

  • BEREIK JIJ MEER KLANTEN VIA GOOGLE,

en weet jij zoekers naar jouw site te halen

  • HEB JIJ TAL VAN OPTIMALISATIE INZICHTEN,

zodat jij het rendement van jouw advertentiebudget laat groeien

Razendsnel Klanten Aantrekken - Google Adwords programma

Speciaal voor ondernemers en marketeers 

die willen weten hoe je Google Ads wel slim aanpakt

1. Voor wie?

Speciaal voor geschikt voor starters en adverteerders die maximaal rendement uit hun Ads campagnes willen halen, maar vermoeden dat ze dat nu nog niet doen.

2. Wat is het?

Je wordt 1 dag ondergedompeld in de slimme mogelijkheden van Google Ads. Zo gebracht dat jij de opgeslurpte kennis en inspiratie snel in praktijk brengt.

3. Wat is het niet?

Je hoeft geen 40 uur video te kijken, manuals te lezen en dan zelf de vertaalslag te maken naar jouw business. Je gaat met dit programma direct aan de slag met uitwerkingen voor jouw bedrijf.

Succesvol adverteren in Google Ads betekent direct toegang

tot een continue stroom aan actief zoekende klanten

Investering in de groei van jouw bedrijf

Bedenk eens hoeveel het jou kost aan advertentiebudget om Google Ads in te zetten zonder kennis en strategie.

Wat het maandelijks kost om een bureau in te huren om de campagnes te beheren.

Hoeveel tijd, stress en gedoe het kost om alles zelf uit te vogelen.

Het zou zonder meer logisch zijn om voor deze kennis 1.500 euro te vragen. Dat heb je zo terugverdiend.

Jouw investering voor deze training is slechts 687 euro, excl. BTW.

Tot 3 september: 220 euro VOORDEEL

Schrijf je nu in en betaal 467 euro, excl. BTW 

Nog 3 plaatsen met bonus beschikbaar

Bonus voor de eerste deelnemers: Persoonlijke Next Step sessie

Vragensessie (telefonisch of skype) t.w.v. 285 euro. In dit gesprek, twee weken na de live training, kun je al je vragen stellen die je bent tegengekomen bij het opzetten van nieuwe campagnes of het optimaliseren. Dat maakt dat je veel sneller en goedkoper je resultaten kunt behalen, dan wanneer je zelf de kennis bij elkaar moet googelen en ervaring moet opbouwen.

"Mijn wens om zelf meer te leren over Adwords heeft zij boven verwachting vervuld."

"Miranda heeft mij geholpen met het upgraden van mijn Adwords campagnes. Allereerst ben ik afgegaan op haar duidelijkheid en haar prettige persoonlijkheid. En niets is minder waar gebleken. Tijdens het gehele traject heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren. En ook Miranda als persoon, die niet alleen verstand van zaken heeft, maar met name mijn individuele wensen en behoeften voor de aanpak goed wist te vervullen. Vooral mijn wens om zelf meer te leren over Adwords heeft zij boven verwachting vervuld.

Een aanrader voor iedereen die zijn of haar business beter wil maken."

- Peter Koijen (NLP trainer - Eigenaar In2Motivation)
Gerry Schultinga

"Krijg de leukste klanten die bij jou passen!"

"Ik kan Miranda echt aanbevelen. Het is niet alleen een leuke, enthousiaste dame, ze heeft ook ECHT verstand van zaken is mijn ervaring. Door haar hulp trek ik de leukste cliënten aan.

Een Adwords-topper die je bedrijf een geweldige boost geeft!."

- Gerry Schultinga (Persoonlijke coach, zakelijk en privé - Eigenaar Gerry Schultinga)
Gerry Schultinga

"Miranda zorgt dat de opgedane kennis echt beklijft"

"Dankzij deze eendaagse Google Adwords training, ben ik eindelijk eens zelf praktisch en concreet met Adwords aan de slag gegaan. In mijn werk en tijdens mijn opleidingen heb ik altijd vanuit een strategisch en tactisch kader met Adwords te maken gehad. Ik wilde meer praktische Adwords ervaring opdoen. Ik vond namelijk dat ik ook zelf aan de knoppen moet kunnen zitten. Het was dus de hoogste tijd voor een korte en krachtige opleiding bij Maakelijk.

Miranda heeft mij tijdens de opleidingsdag goed aan het werk gezet en daar pluk ik nog steeds de vruchten van. Het is erg fijn om voldoende geëquipeerd te zijn om zowel strategisch, tactisch als operationeel bezig te kunnen zijn met Adwords. Ik kan het iedereen die op de een of andere manier te maken heeft met Adwords en meer verdieping zoekt van harte aanraden om deze training te doen. Miranda kan het super goed uitleggen en zet je prettig aan het werk, zodat de nieuw opgedane kennis echt beklijft.​"

- Froukje Heres (Interim marketeer & Project manager)

Garantie

100% tevreden

Alle ondernemers die meedoen aan mijn trainingen en de strategie die ze bepalen inzetten, zien hun onderneming groeien. Mocht je merken dat het programma niet aansluit bij je behoeften, meld dat dan voor de lunch. Je ontvangt het complete inschrijfgeld retour onder teruggave van het materiaal. Ik kan je deze garantie bieden, omdat ik zeker weet dat deze training jouw investering meer dan waard is.

Twijfel die ik soms hoor: "Ik adverteer al op Facebook"

Adverteren op Facebook doe ik ook, net als veel van mijn klanten. Facebook is handig om inschrijvers te werven voor een nieuwsbrief of gratis dienst.

Facebookers hebben nog een aantal stappen nodig voor ze betalende klanten worden. Zij zijn op zoek naar amusement en komen jou toevallig tegen op hun timeline. Niet direct actieve klanten die op zoek zijn naar jouw producten of diensten. Actieve klanten vinden jou via Google.

Ontdek nu of Google Ads

waardevol is voor jouw business

Razendsnel Klanten Aantrekken - Google Adwords programma

Stel je voor wat het voor jou betekent als jij dankzij deze sessie het aantal nieuwe bezoekers naar jouw website flink laat groeien. En als je daardoor 15, 50 of 500 nieuwe klanten krijgt? Hoe snel verdien je deze investering dan terug?

Nog 3 plaatsen met bonus beschikbaar.

Copyright 2025 - Miranda de Vogel | Maakelijk